Versterk Jouw Merk, Versterk de Scene: Ready To Roll vzw

Bij Ready To Roll vzw versterken we de ritmische pulsen van de underground muziek-cultuur en brengen we creativiteit tot leven. Naast de gekende nightlife events met versterkte muziek zullen we op termijn een tal van gevarieerde alternatieven aan ons publiek aanbieden, zoals bijvoorbeeld open-air BBQ’s, tentoonstellingen, workshops,… noem maar op! Onze evenementen zijn een samensmelting…

Categorieën: Evenementen
Doelgroep: Studenten
Hoe vaak is de activiteit: Maandelijks
Hoelang bestaat de activiteit: Nieuw
Sponsor Bedrag: 250-500
Leeftijdscategorie: 18-24
Bereik Publiek: Internationaal
Benodigde Sponsoren: 6-10

Versterk Jouw Merk, Versterk de Scene: Ready To Roll vzw

Bij Ready To Roll vzw versterken we de ritmische pulsen van de underground muziek-cultuur en brengen we creativiteit tot leven. Naast de gekende nightlife events met versterkte muziek zullen we op termijn een tal van gevarieerde alternatieven aan ons publiek aanbieden, zoals bijvoorbeeld open-air BBQ’s, tentoonstellingen, workshops,… noem maar op! Onze evenementen zijn een samensmelting…

Categorieën: Evenementen
Doelgroep: Studenten
Hoe vaak is de activiteit: Maandelijks
Hoelang bestaat de activiteit: Nieuw
Sponsor Bedrag: 250-500
Leeftijdscategorie: 18-24
Bereik Publiek: Internationaal
Benodigde Sponsoren: 6-10

Sponsoring gezocht VW funcup seizoen 2024

Help jij ons aan een nieuwe kampioenschapstitel? Mijn naam is Kobe Delmé, racepiloot in het European VW funcup kampioenschap. Vorig seizoen zijn we kampioen geworden in de vintage klasse. Uiteraard is het doel om dit volgens jaar te evenaren, maar daarvoor heb ik hulp nodig, misschien de jouwe wel? Heb je een bedrijf en een…

Categorieën: Sport
Doelgroep: Mannen, Scholieren, Senioren, Sportliefhebbers en Vrouwen
Hoe vaak is de activiteit: Maandelijks
Hoelang bestaat de activiteit: 1-5 Jaar
Sponsor Bedrag: 1000-10000
Leeftijdscategorie: 25-49
Bereik Publiek: Internationaal
Benodigde Sponsoren: 2-5
  • Categorie

  • Doelgroep

  • Sponsorbedrag

  • Hoevaak vind de activiteit plaats

  • Bereik

  • Bereik Publiek

  • Leeftijdscategorie

  • Media Aandacht