Herwaardeer mee de echte culishops!
Categorieën:
Internet
Internet
Doelgroep:
Bedrijven Mannen Vrouwen
Bedrijven Mannen Vrouwen
Leeftijdscategorie:
25-49
25-49
Producten:
Diensten Geld
Diensten Geld
Sponsor Bedrag:
250-500
250-500
Benodigde Sponsoren:
6-10
6-10
Hoe vaak is de activiteit:
Continu
Continu
Hoelang bestaat de activiteit:
Nieuw
Nieuw
Hoeveel mensen worden er bereikt:
5000-10000
5000-10000
Bereik Publiek:
Regionaal
Regionaal
Media Aandacht:
Internet Social media
Internet Social media
Provincie:
Antwerpen Limburg Oost-Vlaanderen Vlaams-Brabant West-Vlaanderen
Antwerpen Limburg Oost-Vlaanderen Vlaams-Brabant West-Vlaanderen
Kan de sponsor zijn naam koppelen aan de activiteit:
Nee
Nee
Kan de sponsor contact opnemen met het publiek:
Ja
Ja
Kan de sponsor producten of diensten verkopen tijdens de activiteit:
Nee
Nee
Links:
Website: | http://culishopping.com |

Beschrijving:
Culishopping.com is een digitaal platform dat meerwaardezoekers op gebied van foodshopping moet overtuigen maaltijdingrediënten en bereide culinaire specialiteiten te kopen bij de echte culiwinkeliers, d.w.z. gespecialiseerde zelfstandige voeding(gerelateerde)zaken (slagers, bakkers, delicatessenzaken, drankenhandelaars, … ) met persoonlijke bediening in een fysieke winkel. Nadruk ligt hierbij op de unieke “foodshopping experience”.
Culishopping.com biedt de culiwinkeliers de mogelijkheid om hun eigen zaak met stijl voor te stellen aan de doelgroep om op die manier ook het collectieve imago van de culishopsector te versterken.
Mogelijkheden voor de sponsor om gasten te ontvangen :
Sponsors worden duidelijk en imagoconform vermeld op de website Culishopping.com en op de sociale media-pagina's onder dezelfde naam.
Sponsors kunnen eveneens hun naambekendheid verhogen bij en commerciële voorstellen overmaken aan de culishoppingpartners (de culiwinkeliers).
Overige voordelen voor de sponsor :
Het Culishopping-verhaal gaat over duurzaam en verantwoord kopen van voedingsproducten, een thema dat bij de doelgroep (meerwaardezoekers) een hoge potentiële aandachtswaarde heeft.
De inhoud van het Culishopping-project moet inzake actualiteitswaarde hoog scoren en zal dus beheerd worden op een intensieve maar tevens selectieve manier.
Ook visueel moet de website continu een meerwaarde uitstralen die de aandacht en de interesse van de doelgroep moet wekken en onderhouden.
Locatie Activiteit :